Grazas Pementeiras

Alguien me dijo un día que recibimos lo que proyectamos. Yo no sé que estaremos proyectando al mundo pero la verdad es que estamos recibiendo demasiado. Desde que empezamos este proyecto no hemos parado de recibir ayuda desinteresada de personas, de escuchar millones de consejos, de contar el apoyo de nuestros clientes y con un montón de amigos que han contribuido a la difusión de Meidingalicia.

En el mundo de los negocios es difícil encontrar gente de palabra, de ahí la importancia de firmar contratos por escrito, algo lógico en este mundo donde un trato verbal es mero papel mojado. Los principios de las personas se modifican según su interés momentáneo. Es una lástima haber perdido esa honestidad y honradez, tal vez el mundo va tan deprisa que nuestro minifundismo mental no nos permite entender los negocios a largo plazo; tal vez no sepamos que el “low” es mucho más coherente que el “fast”, todo lo que vine rápido se va rápido… Pero como dije antes el mundo de los negocios es como algunos partidos de la nueva política “HUMO”.

Poco han aprendido los nietos de sus abuelos, de su forma de obrar, pero la excusa de la nueva economía les sirve para justificar su falta de criterio y su falta de sinceridad. Aquí ya no respetamos el valor de la palabra, del trato verbal, de eso que forma parte de nuestra idiosincrasia, de ese trato “FEITO” que tantas veces vimos realizar a nuestros mayores.

Teníamos claro que nuestra premisa fundamental era cambiar el concepto de la distribución Gourmet de origen Galego y empezamos a aplicar medidas que han sido bien acogidas por nuestros clientes, después de duplicar facturación y número de clientes en estos tres últimos trimestres nos sentimos plenamente satisfechos ya que nuestras ideas diferenciadas están dando resultados a muy corto plazo, aunque nosotros seguimos centrados en  el largo plazo.

En este duro camino nos hemos encontrado con empresas “judas” que se han aprovechado de nuestra labor comercial y luego han jugado sucio, que nos han intentado engañar y beberse nuestro sudor. Tal vez la falta de paciencia y la incapacidad de entender o de tener una visión comercial coherente les han impedido entenderse con nosotros. Nuestro primer principio de juego es la honestidad. Dicho esto, el tiempo pone a cada uno en su lugar y creo sinceramente que la gente que se dedica a bailar con demasiados a la vez al final termina mareada de tanta vuelta.

En este país nos falta criterio comercial, tener un Plan de Marketing alineado con nuestro Plan Comercial y la mayoría de las empresas se mueven a electro impulsos. Faltan profesionales y personas que sean personas. Cuando nos metimos en este negocio sabíamos de sobra de los juegos de muchos productores y los tejemanejes de la competencia en la distribución alimentaria; aún así, nos embarcamos y aquí estamos luchando como bichos raros, los que leyeron “El Principito”, “El Príncipe de Maquiavelo”, “El Arte de la Guerra” y “Las 22 Leyes inmutables del Marketing”.

Afortunadamente estos primeros han sido pocos, como decía en el inicio de este escrito hemos conocido mucha gente buena. En este grupo podemos poner a muchas personas, pero permitidme que hoy destaque a un grupo de mujeres, “As Pementeiras” que con Mila a la cabeza hacen que volvamos a creer que se puede cumplir con lo que se acuerda verbalmente, que no hay mejor contrato que decirse la verdad mirándose a los ojos y trabajando para que los dos hagamos negocio. Y es que sin “win win” no hay paraíso. 

La vida tiene cosas maravillas y coincidir dos personas en el mismo espacio-tiempo con la idea de hacer un bombón de Pimientos de Herbón es algo mágico, un acuerdo en cinco minutos, de palabra y que ha hecho posible crear ese manjar inspirado en el secreto del Chocolate Maya. Los Pecados Picantes son solo el inicio, nos queda mucho camino por recorrer juntos innovando en nuestra gastronomía. 

Hace unos días AGADER premió a la SAT A Pementeira por su aportación y capacidad de innovación en el rural, poniendo en valor el trabajo de estas 18 mujeres, nosotros hemos tenido la suerte de contribuir con nuestro trabajo, de colaborar en la fenomenal labor que están realizando.

Queremos agradeceros la confianza depositada en nosotros, pero sobre todo, que nos permitáis formar parte de vuestra familia. Enhorabuena A Pementeira!! “Sodes a Ostia”!!! 

  

Alguén me dixo un día que recibimos o que proxectamos. Eu non sei que estaremos a proxectar ao mundo pero a verdade é que estamos a recibir demasiado. Desde que empezamos este proxecto non paramos de recibir axuda desinteresada de persoas, de escoitar millóns de consellos, de contar o apoio dos nosos clientes e cunha chea de amigos que contribuíron á difusión de Meidingalicia.

No mundo dos negocios é difícil atopar xente de palabra, de aí a importancia de asinar contratos por escrito, algo lóxico neste mundo onde un trato verbal é mero papel mollado. Os principios das persoas modifícanse segundo o seu interese momentáneo. É unha mágoa perder esa honestidade e honradez, talvez o mundo vai tan rápido que o noso minifundismo mental non nos permite entender os negocios a longo prazo; talvez non saibamos que o ” low” é moito máis coherente que o ” fast”, todo o que ven rápido vaise rápido… Pero como dixen antes o mundo dos negocios é como algúns partidos da nova política: “FUME”.

Pouco aprenderon os netos dos seus avós, da súa forma de obrar, pero a escusa da nova economía sérvelles para xustificar a súa falta de criterio e a súa falta de sinceridade. Aquí xa non respectamos o valor da palabra, do trato verbal, diso que forma parte da nosa idiosincrasia, dese trato ” FEITO” que tantas veces vimos realizar aos nosos maiores.

Tiñamos claro que a nosa premisa fundamental era cambiar o concepto da distribución Gourmet de orixe Galego e empezamos a aplicar medidas que foron ben acollidas polos nosos clientes, despois de duplicar facturación e número de clientes nestes tres últimos trimestres sentímonos plenamente satisfeitos xa que as nosas ideas diferenciadas están a dar resultados a moi curto prazo, pero nós seguimos entrados no longo prazo.

Neste duro camiño atopámonos con empresas “Judas” que se aproveitaron do noso labor comercial e logo xogaron sucio, que nos tentaron enganar e beberse a nosa suor. Talvez a falta de paciencia e a incapacidade de entender ou de ter unha visión comercial coherente impedíronlles entenderse connosco. O noso primeiro principio de xogo é a honestidade. Devandito isto, o tempo pon a cada un no seu lugar e creo sinceramente que a xente que se dedica a bailar con demasiados á vez ao final termina mareada de tanta volta.

Neste país fáltanos criterio comercial, ter un Plan de Marketing aliñado co noso Plan Comercial e a maioría das empresas móvense a electro impulsos. Faltan profesionais e persoas que sexan persoas. Cando nos metemos neste negocio sabiamos dabondo dos xogos de moitos produtores e das artistadas da competencia na distribución alimentaria; aínda así, embarcámonos e aquí estamos a loitar como bechos raros, os que leron “O Principiño”, “O Príncipe de Maquiavelo”, “A arte da Guerra” e “As 22 Leis inmutables do Marketing”.

Afortunadamente estes primeiros foron poucos, como dicía no inicio deste escrito coñecemos moita xente boa. Neste grupo podemos poñer a moitas persoas, pero permitídeme que hoxe destaque a un grupo de mulleres, “As Pementeiras” que con Mila á cabeza fan que volvamos crer que se pode cumprir co que se acorda verbalmente, que non hai mellor contrato que dicirse a verdade mirándose aos ollos e traballando para que os dous fagamos negocio. E é que sen “win win” non hai paraíso. 

A vida ten cousas marabillosas e coincidir dúas persoas no mesmo espazo-tempo coa idea de facer un bombón de Pementos de Herbón é algo máxico, foi un acordo en cinco minutos, de palabra e que fixo posible crear ese manxar inspirado no secreto do Chocolate Maya. Os Pecados Picantes son só o inicio, quédanos moito camiño por percorrer xuntos innovando na nosa gastronomía. 

Hai uns días AGADER premiou á SAT A Pementeira pola súa achega e capacidade de innovación no rural, poñendo en valor o traballo destas 18 mulleres, nós tivemos a sorte de contribuír co noso traballo, de colaborar no fenomenal labor que están a realizar.

Queremos agradecervos a confianza depositada en nós, pero sobre todo, que nos permitades formar parte da vosa familia. Parabéns A Pementeira!! ” Sodes a Ostia”!!! 

Autor: meidingaliciacom

Cosas hechas en Galicia

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s